Sant Tornem-hi
Amics i amigues,
Avui és el dia de Sant Tornem-hi. Hem fet unes vacances durant les quals hem pogut descansar força i ara ens tocs tornar a posar-nos-hi de valent.
Aquest segon trimestre és decisiu perquè és el que té menys interrupcions i és el que pot donar-nos més rendiment. Aprofiteu-lo per a esmenar tot allò que no us hagi acabat d’agradar del que vau fer durant el primer, que després serà massa tard. Recordeu que el tren agafarà una velocitat considerable i que si no l’agafeu ara i després el voleu agafar en marxa, us hi podeu fer mal. M’enteneu, oi…? Oi que n’heu parlat moltes vegades , d’això, amb el Jordi…? Doncs, apa, ànims i a treballar quan toqui.
Un petó de benvinguda.
Maria Curiosa.